woensdag 27 maart 2013

TAKE ME OUT


Jahoor, Bo is een van de dames uit het datingprogramma op RTL5: Take Me Out! Vanaf vandaag spot je Bo elke dag om half 8 achter haar desk. Ben jij benieuwd met wie ze op date zal gaan? ;)

"Dit weekend heb ik de eerste opnames gehad. Het waren laaaaange dagen die vooral bestonden uit veel wachten, maar ik had het niet willen missen. Na meerdere jurkjes gepast te hebben bij de styling werd ik mooi opgemaakt door de visagist. En wat was ik zenuwachtig toen ik voor het eerst achter mijn eigen desk stond!! Maar wat een energie kreeg ik ervan! Na een paar uurtjes geslapen te hebben stond ik de volgende dag weer fris en fruitig om 9 uur in de studio. En het werd alleen maar leuker. Er zaten die dag 2 vriendinnen in het publiek, wat ik erg leuk vond. Voordat ik besloot of ik de knop in zou drukken keek ik steeds even hun kant op, wat advies is altijd handig natuurlijk ;). Tussen de opnames door werd er harde muziek aangezet en gingen we los. Zelfs het publiek kan dan niet stil blijven zitten! Dit weekend zijn er weer opnames en ik laat me maar weer verassen! Wordt vervolgd!"

1 opmerking: